מאווררי תקרה מעוצבים

הקיץ מגיע ואיתו החום, אחד מסוגי המוצרים הפופולריים ביותר הם מאווררי תקרה מעוצבים. בחשמל דבי תוכלו להנות ממגוון רב של מאווררים עם המחירים המשתלמים ביותר. 

8 יתרונות של מאווררי תקרה מעוצבים

1. פיזור אוויר בכל הבית שלכם
רוצים לשמור על אוויר חם או קריר לזרום בביתכם? מאווררים לתקרה עוזרים לפזר באופן שווה את האוויר היוצא מהמזגן שלכם. בקיץ, הפעילו את המאוורר נגד כיוון השעון, ולאחר מכן עברו לכיוון השעון בחורף.

2. ליהנות ממשב רוח קבוע
העלו את הטמפרטורה בבית עם מאוורר לתקרה. הפעלת המאוורר באופן קבוע תשמור על ביתכם נוח ומאוורר.

3. חשבונות חשמל נמוכים יותר
נמאס לכם להפעיל את המזגן כל הקיץ? מאווררי אשר מיועדים לתקרה יעילים יותר מיחידות HVAC. הפעלת מאוורר יכולה להפחית את טמפרטורת הבית שלכם עד 8 מעלות. זה יחסוך לכם הרבה על חשבונות החשמל החודשיים שלכם!

4. תאורה טובה יותר
מאווררים מביאים תאורה נוספת לביתכם. זה שימושי במיוחד בחללים חשוכים יותר. אתם יכולים לחפש מאוורר תקרה עם מספר נורות כדי להאיר את החלל שלכם.

5. טכנולוגיה
המאווררים של היום אינם זהים לאלו של העשורים האחרונים. רבים מגיעים עם שלט, כך שתוכל להפעיל אותו מרחוק. תמצאו גם להבים אלגנטיים יותר, שבבי LED וטיימרים.

6. פעולה שקטה יותר (במיוחד בהשוואה למזגנים)
מאווררי תקרה מעוצבים הם כבר לא המכשירים הרועשים של שנים עברו. אמנם אולי הצלחת לשמוע את מאווררי התקרה בחדר הבא לפני עשרות שנים, אבל היום הם הרבה יותר שקטים. המאווררים היום כל כך שקטים שאתה אפילו לא יודע שהם פועלים עד שאתה מרגיש את הרוח הקרירה.

7. סטיילינג מודרני
אין צורך להסתפק במאווררים מגושמים וגדולים. ישנן אפשרויות רבות בשוק כיום, כולל ניקל מוברש, אגוז ולבן רך. 

8. טוב יותר לסביבה
עם מאווררי תקרה מעוצבים, אתם יכולים להפחית את ההסתמכות שלכם על מערכת HVAC שלך. מחקרים הראו שהם יכולים להפחית את השימוש באנרגיה ב-40% בקיץ וב-10% בחורף. זהו ניצחון מוחלט עבור הסביבה!

מאווררי תקרה מומלצים
עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
שתפו אותנו בחוויתכם
0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן