איזה דייסון הכי מומלץ

רוצים לדעת איזה דייסון הכי מומלץ לכם לרכוש? תחילה תוכלו להתרשם ממגוון הדגמים שאנו מציעים עם המחירים המשתלמים ביותר. בהמשך המאמר תגלו את היתרונות בשימוש במוצרי החברה.

דגמים מומלצים של דייסון

איזה דייסון הכי מומלץ לכם לרכוש?

לא הרבה מותגי שואבי אבק יכולים להשתוות ל-DYSON בכל הנוגע לזיהוי, ומסיבה טובה. החברה הבריטית היא מהחדשניות בתחומה, עם זרם קבוע של שואבי אבק מעוצבים בצורה חכמה, כמו גם מוצרים נוספים כמו מאווררים ומייבשי שיער.

שואבי השואבים של החברה, הידועים בזכות השואבים חסרי השקיות שלו המשתמשים בהפרדת ציקלון כדי להסיר אבק מזרימת האוויר, הם מהפופולריים ביותר בארץ. עם זאת, עם קטלוג כל כך רחב ומגוון של דגמים זמין, זה יכול להיות קשה לדעת איזה דייסון הכי מומלץ עבורכם.

כדי לעזור לך לבחור, ריכזנו עבורכם מדריך קנייה שמתאר כמה שיקולים מרכזיים ואת הקטגוריות השונות של חומרי ניקיון לבחירה. 

כפי שהוזכר לעיל, שואבי האבק של החברה הם ללא שקיות ומשתמשים בטכנולוגיית “ציקלון” כדי להסיר חלקיקי אבק מהאוויר. כל דגם כולל תכונה זו.

טכנולוגיה ללא שקיות משמעה שאינך צריך להוציא כסף נוסף על החלפת תיקים. אמנם זה חיובי, אבל לא משנה כמה אתם זהירים, ריקון פילטר האבק יצור ענן אבק. 

באשר לטכנולוגיית הפרדת הציקלון, היא מתייחסת לחרוט על גבי אספן האבק הפנימי. הם משתמשים בזרימת אוויר כדי להפריד אבק ולכלוך מהאוויר, ואוספים יותר פסולת, כולל חלקיקים זעירים, לתוך המיכל ללא צורך במסננים מיוחדים.

חידוש נוסף של דגמי החברה הוא ה”כדור”. כפי שהשם מרמז, מדובר בכדור גדול עליו מסתובב השואב. הודות לציר יחיד זה, קל יותר להזיז את שואבי השואבים הזקופים של Dyson בבית מאשר שואבי אבק מסורתיים עם גלגלים.

אז איזה דייסון הכי מומלץ לקנות?

כיום מייצרת דייסון שלושה סוגים של שואבי אבק: מסורתיים, שואבים אלחוטיים ושואבי אבק למשטחים קשים.

מסורתיים – זוהי יחידת הכל באחד והדגם הכי דומה למכונות המסורתיות שרוב האנשים חושבים עליהם כשהם חושבים על שואב אבק. ראש היניקה נמצא בתחתית, הידית למעלה, ודלי האבק מותקן באמצע. זהו עיצוב פשוט, מנוסה ונכון.

עמודים נוטים להיות בעלי הקיבולת הגדולה ביותר, כך שיש לכם פחות זמן לרוקן אותם ואתם יכולים לכסות שטח גדול יותר בפחות זמן מאשר דגמים אחרים. החיסרון, הם כבדים יותר מדגמים אחרים, וכבל החשמל והצינור הנשלף פירושם שהם לא סוג הוואקום הנוח ביותר לשימוש במדרגות.

שואבי אבק אלחוטיים – לשואבים האלחוטיים של החברה יש ראש יניקה ממונע המחובר לצינור ארוך וקשיח כשתיבת האבק והמנוע מותקנים למעלה. הם מופעלים באמצעות סוללות נטענות, כך שהם נוחים וקלים מאוד, וניתן לתמרן אותם בקלות במקומות צרים. עם זאת, בהשוואה לשואבים זקופים, ראש הניקוי קטן ובעל יכולת נמוכה יחסית, מה שאומר שניקוי חללים גדולים יותר יכול לקחת יותר זמן.

אחד הדברים הגדולים בדגמים האלחוטיים של דייסון הוא שהחלקים מודולריים וניתן לחבר אותם בשילובים שונים. לדוגמה, אתה יכול להסיר את ראש הרצפה ולהוסיף חיבורים למוט ההארכה כדי לנקות אזורים שקשה להגיע אליהם או להסיר את מוט ההארכה לחלוטין עבור יחידת כף יד המושלמת עבור מדרגות, ריפוד ופנים רכב.

אז כאשר אתם רוצים לדעת איזה דייסון הכי מומלץ עבורכם דעו שהדגמים זמינים במגוון גדלים כדי להתאים לבתים בגדלים שונים ולעבודות ניקיון.

שואבי אבק למשטחים קשים – אמנם ניתן להשתמש בכל הדגמים על רצפות קשות. אולם, חלק מהדגמים מצויידים בראשי רצפה המצוידים בגלילים רכים, שהופכים אותם למתאימים במיוחד לקרקע. עם זאת, ראוי לציין כי אלה אינם עובדים היטב על שטיחים. בדקו את ראשי הרצפה שהגיעו עם היחידה לבחירתכם, למקרה שרכשתם יחידה שאינה מתאימה לסוג הרצפה בביתכם. הגרסאות ה- Absolute וה-Complete של רוב הדגמים מגיעות עם שני ראשי רצפה לכיסוי כל הזוויות ומומלצות לבתים שצריכים לנקות מגוון משטחים.

עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
שתפו אותנו בחווייתכם
0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן