מקרן חום עומד

מחפשים מקרן חום עומד לבית? אצלנו בחשמל דבי תהנו ממגוון הדגמים המובחרים עם המחירים המשתלמים ביותר. להזמנות טלפוניות ו/או ייעוץ מקצועי חייגו אלינו 03-6851772.

דגמים מובחרים של מקרן חום עומד

יתרונות של מקרן חום עומד

החום המופק על ידי מקרן חום עומד דומה לזה שמייצרת השמש. קרני האינפרה האדומות הנפלטות נספגות בקלות על ידי הפריטים בבית שלך, ובכך מעלה בעדינות את הטמפרטורה של הסביבה הסובבת. תנורי אינפרא אדום מעלים את טמפרטורת הסביבה של החדר כשהמשטח הקריר מתחמם. בנוסף לחימום הבית, מחממים אלו מציעים יתרונות רבים נוספים.

1. בטיחות

בטיחות היא הדאגה העיקרית בקניית מחמם לבית. טמפרטורת הליבה של דוד אינפרא אדום לעולם לא תהיה גבוהה כמו של מחמם רגיל. מעיל מתכת מגן בדרך כלל מכסה גם את גוף החימום. המשמעות היא שבעלי חיים וילדים יכולים לגעת במשטח התנור מבלי להישרף.

2. תחזוקה מינימלית

אף אחד לא רוצה לקחת על עצמו רשימת משימות תחזוקה. מכיוון שלמחממים אלו אין חלקים נעים, התחזוקה מינימלית. ללא בלאי מנוע, ללא החלפת מסנן אוויר או שימון. המחמם שתרכשו ידרוש ניקוי קבוע של הרפלקטור והחלפת מקור החום כדי להבטיח ביצועים מיטביים.

3. התאוששות חום מהירה

תנורי חימום מסוימים דורשים זמן קירור ארוך יותר בין כיבוי להפעלה מחדש. מקרן חום עומד עדיין יספק את אותו חום עז וחודר לא משנה כמה זמן הוא כבוי.

4. חימום שקט

בסביבות רגישות לרעש כמו חדרי שינה או מאורות, חשוב למצוא תנור חימום שלא פועל בקול רם. אין חלקים נעים או להבי מאווררים מסתובבים במפזרי חום אלו, כך שהם מעבירים חום בשקט.

5. חום נוח ועדין

תנורים אלו שומרים על נוחותכם בתוך הבית לא משנה מהי הטמפרטורה בחוץ. בתוך המחמם, סליל תרמי מלופף למעגל כך שכל החום יתפזר באופן שווה. החום שנוצר מוחזר על ידי רפלקטור מתכת מלוטש מיוחד שניתן להרגיש כמה מטרים לפני התנור. כמו כן, הם אינם מושפעים מרוח.

6. הספקת חום מיידי

מקרן חום עומד אינו מחמם אוויר כמו תנורי חימום מסורתיים אחרים. הוא מחמם חפצים ישירות בדרכו. חימום האוויר מבזבז אנרגיה ויתרונות החום לא מורגשים מיד. האור המיוצר על ידי תנור האינפרא אדום חודר ומחמם את החלק התחתון של העור שלך. קרני אינפרא אדום מקרינות החוצה, מחממות את כל מה שנמצא בסביבה, עם השפעות רחבות טווח. הכל קורה באופן מיידי מבלי לחכות להצטברות החום.

7. עלות-תועלת

היתרון של כל מחמם חלל הוא חימום אזורי. בעזרת תנורי אינפרא אדום, תוכלו לחמם רק את חלקי הבית שלכם בהם אתם משתמשים בכל זמן נתון. כאשר אתה לא מחמם את כל הבית שלך, תחסוך בחשבונות החימום שלך. מחממי אינפרא אדום יכולים לחסוך לך עד 30-50% בעלויות החימום. החיסכון בפועל תלוי בבידוד, גובה התקרה, סוג המבנה וגורמים נוספים.

8. ידידותי לסביבה

בעידן זה, יש להשתמש באחריות במשאבי כדור הארץ. מקרן חום עומד פועל ללא כל שריפת פחמן, ללא תוצרי לוואי רעילים של בעירה, ללא להבות פתוחות וללא דליפות קו דלק. הם לא מוסיפים שום דבר לאוויר ולא מוציאים שום דבר מהאוויר, מה שהופך אותם לידידותיים לסביבה.

9. חיסכון באנרגיה

בהשוואה לתנורי חימום מסורתיים, מחממים מסוג זה צורכים הרבה פחות אנרגיה. מחממים מסוימים יכולים לפעול על 300 וואט בלבד, ו-800 וואט מספיקים לחימום חדר. המתכת הרפלקטיבית המשמשת בעיצובה יכולה להעביר כמעט 100% מהחום. כמו כן, מכיוון שהחום מועבר באופן מיידי, אין צורך להפעיל את התנור מראש כדי לחמם את החדר.

10. אין חום יבש

בניגוד לתנורי חימום רגילים השואבים לחות מהאוויר במהלך החימום, מקרן חום עומד אינו מייצרים חום יבש. כך תוכלו להימנע מתופעות לוואי לא נוחות כמו גירוד בעיניים ובגרון.


המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – מקדם אתרים פרילנסר.

עקבו אחרינו
הרשמו וקבלו עדכונים לתיבת המייל שלכם!
שתפו אותנו בחווייתכם
0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן