תקלות נפוצות במכונת הכביסה

תקלות נפוצות במכונת הכביסה

תקלות נפוצות במכונת הכביסה יכולות להיגרם מתוך מגוון סיבות שונות, ולא פעם המקור למספר תקלות עשוי להיות טמון ברכיב אחד בודד אשר אחראי על כמה פעולות. רגע לפני שמזמינים טכנאי מכונות כביסה, בודקים מחירון טכנאים, מידע רלוונטי ומה שעוד נדרש לכם – המשיכו לקרוא. 

מכונת הכביסה אינה מכשיר חשמלי מורכב מדי, ולמעשה, קיימים בה מספר רכיבים עיקריים אשר עשויים להיגרם בהם נזקים או תקלות שונות. חלק מהתקלות הנפוצות במכונות כביסה עשויות לכלול מקרים בהם מכונת הכביסה לא מתחילה לעבוד, מקרים בהם דלת המכונה אינה נסגרת, או שמא כרטיס הפיקוד של המכונה אינו תקין ועוד תקלות כמו:

  • תקלה בממסר המכונה, מה שנקרא גם “ריליי”. 
  • תקלה במנוע המכונה, מה שנחשב אחד מהתיקונים היקרים ביותר. 
  • תקלה בלוח הפיקוד של מכונת הכביסה, מה שיצריך תיקון מכונת כביסה ע”י טכנאי עם ידע באלקטרוניקה בסיסית. 
  • תקלה בתרמוסטט, אשר אחראי על בקרת טמפרטורת המים. 
  • פילטר מכונת כביסה סתום, מה שניתן לסידור בצורה עצמאית ואינו מצריך טכנאי מכונות כביסה מוסמך. 

מה עושים אם מכונת כביסה משמיעה רעשים?

כל מי שאי פעם החזיקו מכונת כביסה בבית, יודעים עד כמה נפוץ להיתקל ברעשים מוזרים, לפעמים חזקים למדי. הסיבות הנפוצות ביותר לרעש במכונת כביסה כוללות נזק אפשריים למנוע, כמו גם נזקים אפשריים בתוף מכונת הכביסה. בסופו של דבר, תחזוקה נכונה של מכונת הכביסה יכולה להאריך את חייה. אם תקפידו על הטיפים הבאים, תוכלו למנוע רעשים המגיעים ממכונת הכביסה במהלך השנים:

  • אל תעמיסו בגדים במשקל מעבר למה שהוראות היצרן מתירות. 
  • נקו את המכונה באופן קבוע לאחר כל שימוש, את דלת המכונה והפילטר שלה.
  • בדקו את המכונה באופן קבוע כדי לזהות סימני תקלה, כגון נזילות.

כיצד לאתר טכנאי לתיקון תקלות מכונת כביסה?

אם מכונת הכביסה שלכם תקולה, חשוב להזמין טכנאי מכונות כביסה מוסמך לתיקון שלה. מצד אחד, המלצות מחברים או מכרים יכולות לעזור לכם למצוא טכנאי אמין. אבל מצד שני, לפני שאתם מזמינים טכנאי, הקפידו לקבל הצעת מחיר מפורטת, הכוללת את עלות העבודה והחלפים. כן, גם אם אתם מקבלים המלצות מאנשים שאתם סומכים עליהם מאוד. בפועל, גם אם מישהו ממליץ לכם על טכנאי, ייתכן שמי שהמליץ לכם – בעצמו אינו יודע האם הטכנאי מוסמך או לא. לכן, אל תסמכו על אף אחד, אלא תערכו את בדיקות הנאותות הדרושות לפני שאתם משלמים לאנשי מקצוע על תיקוני תקלות. זו הסיבה לכך שההמלצה הכי חמה היא לערוך השוואת מחירים בין טכנאי מכונת כביסה באזור שלכם. השוואת המחירים מאפשרת לבצע סקר שוק, מה שבתורו יכול לעזור לכם להקטין את הסיכוי להיחשף בפני אנשי מקצוע לא מוסמכים או לא מהימנים. באופן הזה, תוכלו לקבל 3 הצעות מחירים מטכנאים מורשים אשר נבדקו על ידי אתרי אינטרנט מובילים.

שתפו אותנו בחווייתכם
0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן