נורות לד במבצע

מבחר עצום ואיכותי של נורות לד במבצע עם עד 50% הנחה בחשמל דבי. הזמינו מאיתנו אונליין או בחנות שלנו הממוקמת ברחוב שינקין 59 בתל אביב. בהמשך המאמר תגלו את היתרונות בשימוש בנורות LED.

נורות לד במבצע

יתרונות בשימוש בדגמי נורות לד במבצע

תאורת LED מציעה יתרונות רבים לעסקים תעשייתיים ומסחריים המעוניינים להפחית את צריכת האנרגיה והעלויות. להלן כמה יתרונות של נורות LED:

1. תוחלת חיים ארוכה

בהשוואה לחיים של נורות ליבון רגילות, אורך החיים של נורות לד במבצע ארוך בהרבה. אורך החיים הממוצע של נורת ליבון הוא כאלף שעות. לנורת LED ממוצעת יש אורך חיים של 50,000 שעות. תלוי איך אתם משתמש בהן, זה יכול להימשך עד 100,000 שעות. זה אומר שנורות LED יכולות להחזיק מעמד 6 עד 12 שנים לפני שתצטרכו להחליף אותן. זה ארוך פי 40 מנורת ליבון.

נורות אלו מחזיקות מעמד לפחות פי שניים עד ארבע יותר. גם אם אתם משתמשים במנורות פלורסנט או אדי נתרן.

אז, החיסכון כולל לא רק עלויות החלפה, אלא גם עלויות תחזוקה בחשבון החשמל שלכם.

2. חסכון באנרגיה עם נורות לד במבצע

יתרון מוביל נוסף של נורות לד במבצע הוא פעולתן החסכונית באנרגיה. ניתן למדוד את יעילות האנרגיה של מקור אור בלומנס שימושי. מקור המתאר את כמות האור שהמכשיר פולט ליחידת הספק או וואט המשמשת לנורה. בעבר, מדדנו את האור לפי כמה לומנים הופקו, אבל המציאות היא שחלק מהלומנים האלה מבוזבזים. תאורת LED מפיקה פחות אור פסולת ויותר לומנים שימושיים מטכנולוגיות תאורה אחרות.

אם תחליפו את כל התאורה במשרד, בבית הספר או במתקן אחר בנוריות LED, היעילות האנרגטית הכוללת שלך עשויה לעלות ב-60 עד 70 אחוזים. במקרים מסוימים, השיפור יכול להגיע עד 90%. תלוי בסוג האור שאתה מחליף ובסוג נורת ה-LED שאתה משתמש בו.

רווחי יעילות אנרגטית אלו קשורים ישירות לחיסכון כספי. כאשר אתם מחליפים מקורות אור מסורתיים במקורות אור LED, צריכת האנרגיה שלכם תצנח. מה שהופך את נורות ה-LED להשקעה נבונה לכל רווח עסקי!

3. שיפור בשימוש באנרגיה ירוקה

יותר ויותר חשוב לעסקים להיות ירוקים. לקוחות דורשים יותר ויותר אפשרויות ידידותיות לסביבה. שימוש במקורות אור ידידותיים לסביבה יכול לעזור לחברות להפחית את צריכת האנרגיה. כמו כן, לפנות לבסיס צרכנים בעל מודעות חברתית.

היתרונות הסביבתיים של נורות לד במבצע משתרעים גם על תהליך הייצור שלהן. מקורות אור מסורתיים רבים, כגון מנורות פלורסנט ומנורות אדי כספית, משתמשים בכספית באופן פנימי כחלק מבנייתן. לכן, כאשר הם מגיעים לסוף החיים השימושיים שלהם, נדרש טיפול מיוחד. אתם לא צריכים לדאוג לאף אחת מהבעיות האלה עם נורות מסוג LED.

4. יכולת לעמעום בקלות עם נורות לד במבצע

נוריות לד במבצע מתפקדות היטב כמעט בכל אחוזי הספק, מכ-5% ל-100%. חלק ממקורות האור, יעילים פחות כשהם מעוממים. לפעמים, אין אפשרות לעמעם אותם בכלל.

תאורת LED היא ההיפך. היא פועלת ביעילות רבה יותר כאשר אינכם משתמשים בעוצמה מלאה על נורת LED. תכונה זו מביאה גם יתרונות נוספים. זה מאריך את חיי הנורה, מה שאומר שאתם משתמשים בפחות אנרגיה, ומפחית את עלויות האנרגיה. כמו כן, ישנם מספר סוגים כמו נורת גלוב או נורות דמו פחם.

חשוב לציין שבשימוש בנורות אלו, לא ניתן לעמעם את האורות במכשירים מסורתיים. הן זקוקות לחומרה ספציפית לטכנולוגיה שלהם. 

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – קידום אתרים אורגני.

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן