שארק או דייסון

רוצים לגלות איזה מותג שואב אבק מומלץ עבורכם, שארק או דייסון? בהמשך המאמר תגלו את כל ההבדלים והיתרונות שיעזרו לכם לקחת את ההחלטה הנכונה בבחירת שואב האבק החדש שלכם.

דגמי שארק ודייסון מומלצים

שארק או דייסון? פרטים כללים על 2 המותגים

כשזה מגיע לשואבי האבק הטובים ביותר, דבר אחד שכולם שואלים הוא: מה עדיף, שארק או דייסון? למעשה, לשני המותגים יש נוכחות עצומה בשוק, ולכל אחד מהם יש סיבה טובה. Dyson ידועה בכך שהיא מביאה את החדשנות והטכנולוגיה העדכנית ביותר לשואבי האבק שלה, בעוד Shark נוטה להציע תמורה מדהימה לכסף עם ביצועי התחלה חזקים.

זו הסיבה שכל כך הרבה מאיתנו נתקעים בין השניים בבחירת שואב אבק חדש. כדי לעזור לכם להחליט, ריכזנו את המדריך המקיף הזה שיפרט את כל ההבדלים בין המתחרים הללו. נשקול את היתרונות והחסרונות של כל גישה ומה אתה יכול לצפות באופן סביר מבחינת ביצועים. בדרך זו, אתה יכול לקבוע: שארק או דייסון הם טובים יותר עבורכם?

דייסון הוא ללא ספק המותג המפורסם ביותר של שואבי אבק בעולם. הוא הציג את שואב האבק הראשון ללא שקיות עוד בשנת 1983. בנוסף, הוא המשיך להציג את ההתפתחויות האחרונות בתעשייה מאז. הוא ידוע בביצועים ובתדמית שלו. לאף שואב אחר אין עיצוב כל כך מזוהה, עם הגוונים הייחודיים שלו של אפור וסגול תוסס. העיצוב נראה פרימיום, והוא יקר, קצת כמו תפוח הוואקום.

לשם השוואה, המוניטין של SHARK לא כל כך גבוה, אבל הוא בהחלט מדביק את הפער. המותג מציע מוצרים זולים יותר ומכסה מגוון רחב יותר של מוצרים, בלנדרים, מטהרי אוויר, ועוד. הוא ידוע בכך שהוא מציעה תמורה לכסף – וזו הסיבה שהצרכנים מתחילים לתהות אם זה הטוב מבין השניים.

שארק או דייסון

שארק או דייסון? הטכנולוגיה החדישה ביותר

Dyson

כשאתם רוצים לדעת האם שארק או דייסון יותר מתאים עבורכם עליכם לדעת שחלק מהמאפיינים של שואב האבק האלחוטי האחרון של דייסון באמת יפוצצו את דעתך. שואב אבק אלחוטי DYSON V15 DETECT ABSOLUTE משתמש בלייזר אמיתי כדי לחשוף אבק ופסולת מוסתרים על רצפות עץ בזמן שאתה שואב אבק. בנוסף, הוא יכול להקליט ולהציג את הנתונים שנאספו דרך מסך ה-LCD. גם בלי להתחשב בביצועים, העיצוב באמת מרשים.

דגמים פופולריים אחרים במגוון כוללים את ה-Outsize. הוא בעל מיכל וראש רצפה גדולים יותר כדי להתמודד עם עבודות גדולות יותר. בנוסף, זה מגיע עם סוללה נוספת לחיי סוללה ארוכים יותר. לאחר מכן תוכלו לעבור על הדגמים הישנים יותר, v11 ל-v10 ל-v8. בדגמים הישנים יותר העלויות פחות יקרות אך פחות מרשימות ועם פחות כוח. 

לדגמים העדכניים בדרך כלל יש את הכוח והביצועים הטובים ביותר אבל הם יעלו יותר מקודמיהם. כיום דייסון מבלה את רוב זמנה בפיתוח טכנולוגיית שואב ואקום אלחוטי.

Shark

מותג Shark, לעומת זאת, מציע בדרך כלל מגוון רחב יותר של דגמים. כמו כן, המותג נוטה לשחרר דגמים חדשים באופן קבוע יותר. דגמים אלה לא יציעו את אותן תכונות מרשימות כמו הדייסון. למעשה, אפילו לדגמי הפרימיום ביותר יש את מה שהיית מצפה משואב אבק.

זה ההבדל בין שני המותגים שארק או דייסון – Dyson עושים את המאמץ הנוסף כדי לספק טכנולוגיה חדשה. בעוד SHARK התמקדה אך ורק בביצועים. זה לא אומר שמותג שארק לא יעמוד בציפיות שלך. מצוידים בכלים שימושיים ותכונות עיצוב, שואבי אבק אלה נותנים לכם את כל מה שאתם צריכים כדי לנקות את הבית בצורה היעילה והקלה ביותר.

איזו סוללה יותר מומלצת, של שארק או דייסון?

אם אתם חושבים לקנות דגם אלחוטי, חיי הסוללה יהיו שיקול חשוב נוסף. חיי הסוללה בפועל יהיו תלויים בהגדרות שבהן אתה משתמש ובמשטחים והאביזרים שאתם שואבים. כאשר אתם רואים את חיי הסוללה המצוינים עבור דגם ספציפי. זה בדרך כלל מבוסס על הגדרת הספק המינימלי על המשטח הפשוט ביותר – כדי להניב את חיי הסוללה הטובים ביותר של שארק או דייסון. זו הסיבה שרבים מאיתנו מאוכזבים מחיי הסוללה בפועל בתנאים אמיתיים.

לשואבי האבק האלחוטיים של Dyson זמני ריצה נעים בין 40 דקות עבור ה-v8 Animal ל-60 דקות של רוב הדגמים. 

לשואב אבק האלחוטי של שארק יש זמן ריצה מינימלי של 40 דקות עבור שואב ה-Shark Cordless Pet. ול-Shark ION F80 Cordless MultiFLEX Wacuum יש זמן ריצה מינימלי של 80 דקות. עם זאת, הדגם הזה מגיע שוב עם שתי סוללות. בסופו של דבר, זמני השימוש דומים, אבל עדיף לבחור דגם עם שתי סוללות כך שתמיד יהיה לך מצב המתנה טעון במלואו.

המאמר נכתב בשיתוף עם חברת GO TOP – קידום אתרים בגוגל.

0
    0
    סל הקניות שלך
    הסל שלך ריק
    לשיחה איתנו חייגו:
    או לחצו
    דילוג לתוכן